Pages - Menu

Saturday 1 November 2014

❤ Jubah Delsira Lycra


   Dalam berpakaian sebenarnya Seri lebih gemar mengenakan Jubah walau hanya sekadar pergi ke pasaraya. Rasanya lebih selesa, senang dan yang lebih penting nampak anggun dan sopan.. hehe..
Lebih-lebih lagi sekarang ni sudah terlalu ramai peniaga-peniaga online terutamanya melalui Facebook, ada bermacam-macam pilihan Jubah yang boleh kita pilih. Seri lebih suka mengenakan Jubah jenis A princess cut dan material Lycra memang 100% sangat selesa. Mungkin sebab material lycra strecthable so nak gerak pun senang. Baru-baru ni Seri memborong Jubah Delsira Lycra dari Yumna Borong Online melalui Facebook, beli 5 helai dah boleh dapat harga borong. Happy sangat walaupun Seri beli 5 warna dalam 1 design..hahaha..! Memang sounds funny, but yeah Seri happy mungkin sebab Seri sudah terpukau oleh kecantikkan warna-warnanya.


haa.. tuh no WhatsApp Yumna Borong Online k..banyak lagi Jubah-jubah koleksi mereka.



hehe..ni lah dia ke semua warna,belum pernah pakai lagi. (Sorry lah camera Tab 8 seri tak berapa elok..)



  Sekarang ni Seri lebih suka shopping Jubah online termasuk lah barang-barang Ziqry macam tuala McQueen, Buku Islamik Upin & Ipin dan baju-baju. Macam Jubah ni Seri hanya ikut ukuran yang di sediakan oleh peniaga, kalau rasa sesuai then baru order. Macam-macam pilihan design pun cantik-cantik. Jubah Delsira Lycra ni memang best sangat di pakai, Material high quality lycra yang tak melekat di badan, Memang best sangat.


Allah Berfirman ;
Maksudnya: “{Wahai Nabi, katakanlah kepada isteri-isteri dan anak-anak perempuan kamu serta kepada para isteri orang mukmin sekalian, hendaklah menghulurkan JILBAB mereka ke seluruh tubuh badan mereka kerana dengan itu mereka akan mudah dikenali (sebagai wanita mukminah) dan mereka selamat daripada gangguan. Dan sesungguhnya Allah itu Maha Pengampun lagi Maha Penyayang}.” [Al-Ahzab: 59].




xoxo,
Seri.





Terima Kasih

No comments:

© Cinta Allah , Cinta Rasul , Cinta Ibu Ayah